Sick Days

Att hänga hemma när man är helt utslagen är väl det vettigaste man kan göra? Även då jag har en liten ångest över att missa saker i skolan det första jag gör så vet jag, (och får det upprepat av fina människor) att hälsan går före allt. Verkligen allt. Så istället för att gå i skolan nine-to-five så är jag hemma och läser, dricker litervis av te och kollar Pewdiepie för första gången på väldigt länge. Hans gameplay av InFamous: Second Son är faktiskt riktigt underhållande. Oavsett om man är intresserad av spel eller inte så är det värt att titta på på grund av den fantastiska grafiken.
Min fina fina hund Lucas håller mig i alla fall sällskap.
Tea from Pac-Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback