Fade into Darkness

"Är det höst eller är det vinter?"
Ja enligt mig är det helt klart fortfarande höst. Ingen snö på marken = inte vinter. Men mörkare och mörkare för varje dag blir det. Och det ger mig nästan panikkänslor. Känns nästan lite som att bli instängd i ett trångt (kallt) rum. Därför passar jag på så mycket jag kan. Suger åt mig av varenda liten solstråle. Tar verkligen chanserna jag får till vardagslycka här och nu.
Igår började jag senare än vanligt. Inte så mycket folk på tåget och solen letade sig in och lekte på de tomma tågsätena. Bara att njuta av det lilla.

Kommentarer
Postat av: J o j z y ♛

Tråkigt att det börjar bli mörkt så snabbt :(

Svar: Jah men verkligen :(
picturebymoa.blogg.se

2013-11-14 @ 16:29:59
URL: http://jojz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback