This is me

Nämen hey på dey. Jag har aldrig varit vidare bra på presentationer av mig själv. Men here we go again. Ännu ett försök.
Mitt namn är Moa och jag bor i Nacka. Jag studerar första året på Rytmus och läser där promotion. Vilket är en fantastisk linje eftersom jag kan studera i stort sett alla mina intressen.
I mitt liv strävar jag efter att uttrycka mig på olika kreativa sätt. Jag skriver, sjunger, spelar gitarr, målar ibland mm. Men främst är det fotografering som jag brinner för.
Jag hade en blogg förut som var mer personlig än vad jag tror att denna blogg kommer bli. Men här kommer ni få följa mitt liv, främst i bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Hellgren

Jag har en fototävling på min blogg där du kan vinna 200 kr till en internetbutik som säljer fotoprylar, kamda.se, jättefina och praktiska saker. Om du är intresserad så får du gärna klicka dig in på länken (http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html#comments) och läsa om reglerna och om temat. Det hade varit väldigt roligt om du var med bland de tävlande.
Om du inte tycker om sånna här kommentarer så ber jag så mycket om ursäkt.
Stoooor kram!!

Svar: Jag är gärna med! :D Ska genast börja fixa fram en bild :)
picturebymoa.blogg.se

2013-11-18 @ 02:47:59
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback